Första sidan

Nu får ni kika in på www.newforest.se där är jag och Dockan "framsidebild", kull att man får synas lite och även att man kan göra lite reklam för körsporten.



Det är denna bilden som ligger på New Forest föreningens hemsida! Jag verkligen älskar den bilden än så länge har jag inte hittat ett ända fel på den, jag är annars väldigt kritisk mot bilder när jag kör för man hittar ofta fel i dem. Hur man håller tömmarna, händerna är inte jämna, benen är fel på hästen osv. Möjligtvis ska "felet" vara att jag inte har pisk men det var ju ett medvetet val för att hon skulle hålla sig lugn!
Just nu kör jag henne utan pisk för att hon ska hålla sig lugn, hon är egentligen inte rädd när man rör vid henne utan problemet kommer när hon ser pisken röra sig så det kommer även blir tillvänjning av skygglappar framåt för att komma ifrån detta "probelm".

Nu ikväll var mamma med och fodrade hästarna och hälsade på Etna, vi har planerat så många gånger att hon ska följa med men de har bara runnit ut i sanden. Men nu när jag va ensam (Andreas är på kryssning) så beställde vi Kina mat och fodrade hästarna, vilket lördagsnöje va?
Imorgon kommer nog Elin till stallet, vi tänkte ta en ridtur med Dockan och Etna, egentligen hade jag tänkt köra över vägen med Etna men Elin var ridsugen och vad gör man inte för sina vänner! Nej skämt åsido jag är så glad över att Elin vill hjälpa till så då ändrar jag gärna mina planer för hennes skull.

Nu blir det lite soffläge innan sängen kallar, imorgon är det morgonfodring igen.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Hej

jag har en liten fråga.. Hur länge ska du ha Etna och när kommer Isa tillbaka??

2010-11-08 @ 07:24:22
Postat av: Anette Holmgren

Den här bilden ligger ju på Drive Outs sida också! Snyggt ekipage, får jag säga!



Jag var in och kikade litegrann där i dag, det snurrar minsann litegrann i huvudet, skall jag säga.



Isa är nyskodd, tåriktad fram, min hovis ville experimenterat med samma sorts skor som Sol och Liv går med samt tåkappor på sidorna på bakskorna, men jag ville inte greja, eftersom hon är van att gå med den här skoningen!

2010-11-10 @ 22:17:38
URL: http://www.gronkulla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0