Pälsen av!

Idag gjorde vi slag i saken och klippte båda hästarna de fick en ny klippning, dräktighetsfrisyr kallar vi den. Vi kände att ingen av dem går mer än att de klarar sig om vi bara klipper deras halsar. Båda stod som två små ljus när jag klippte dem, det är verkligen skönt med snälla hästar!
Det blev även en hel del foton, för en gångs skull hade jag kameran med mig så nu bjuder jag på en bild kavalkad.

   

Fullt i klippartagen på den svarta damen!

 

Etna och jag myser utanför stallet.



En jätte fin bild på en nyklippt Etna.

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Marina

haha, jag har liknande "dräktighetsfrisyr" på mina tre också, dock är det valacker allihop ;)

2010-10-11 @ 11:34:14
Postat av: Mikaela R

Vi döper om de till dräktfrisyr de passar ju även killar :0)

2010-10-11 @ 15:58:37
URL: http://teammr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0