Kort uppdatering

Idag blir det bara en kort uppdatering så ni vet att jag lever... Fast just nu känns det inte som det är mycket mer än så, att jag lever!
Reagerade nog på att jag suttit i solen hela lördagen så natten mellan lör o söndag vaknade jag med blixtrande huvudvärk, illamående och frossa! Sen blev det inte mer sömn den natten.
Inatt var det "bara" illamående, så inatt har istället magen hållit mig vaken... Matförgiftning!!! Nästan alla vi som va i O-hamn hade råkat ut för detta kring midnatt, är helt orkeslös och förutom några skedar fil har det inte blivit mycket mer än vatten i magen.

Annars var helgen toppen som vanligt!!! Massa nya intryck även om "man bara stod vid sidan om" fick vara med och hjälpa till coh sätta ihop fyrspannet och åka med och kan bara säga att jag är imponerad och att fyra tömmar är två för mycket för mig!

I torsdags red Isa och jag "dressyr" i skogen medan Josefin och Isa tog en långtur runt Nygård i fredags kväll... Lördagen va inplanerad vila, igår skulle jag kört men orkade inte så det blev ännu en vilodag, jag tänkte ju att jag är ju ledig på måndag så då tar vi en härlig tur men de har jag inte orkat med idag utan blev vila även idag!
Så nu har hon haft tre vilodagar, är ju bra med "break" ibland så får räkna detta som de! Igår klippte vi dock manen och fixade lite...

Hoppas på att orka uppdatera med lite bilder osv imon, nu blir det nog soffan och film. Är sjukt sugen på glass?!?! Ngn som vill gå och handla åt mig ha ha ha...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Christina

Inget vidare med matförgiftning:(. Krya på dig<3!

2011-04-11 @ 21:10:37
URL: http://stuterirubin.blogg.se/
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

Sv: hihihi, hemliga uppdrag ! :D



hesmkit med matförgiftning ,, hade jag halva veckan ja va i spanien :(

2011-04-11 @ 22:24:03
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0