Oro

Isa hade lite högre temp igår också 38,3 när jag var där på eftermiddagen och sen när Fam F var där på kvällen hade hon 38,4.
Jag kan inte låta bli att oroa mig, jag vet att det handlar om jätte lite och när jag tänker efter och blir så där klok som man kan bli när man inte låter "nojjandet" ta över, så säger mitt förnuft att hon borde haft ännu högre temp nu om det skulle vara något fel?!?
Kan inte den där himla bacillen bara ta och försvinna...
Vi gjorde även så att från och med nu får hon ha samma täcke ute och inne, kanske är täckena som gör henne varm? Så nu har hon sitt fina rutiga täcke både inne och ute, det är ju lite fodrat. Innan hade hon stalltäcke och sedan utetäcket över.

Jag hade tänkt att vi skulle ridit dressyr igår men hon fick vila, jag blev inbeodrad på jobbet så det var bara och åka hem och sticka till jobbet istället (kanske var bra med tanke på den lite förhöjda tempen!?!)!
Det var verkligen inte vad jag hade planerat, hade tänkt rida och sedan innan det var dax för kalas för Andreas lillebror bege mig till Charlies på kundkväll... Men men så blev det inte!

Nu i helgen jobbar jag, 13 timmar per dag.
Så nu står Isa under Josefins beskydd denna helgen, hoppas på att få ett glädjande SMS om en pigg och glad häst med lägre temp...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0