Vårbilder


Först kommer två bilder på "Egons-spann" det var detta fyrspannet jag hjälpte
till med under kursen i O-hamn. Var verkligen jätte intressant att se hur man
satte ihop dem och styrde osv. På första bilden får Egon hjälp av Christer och på
 andra bilden har jag fotat från groom plats där bak.

Isa är trött efter ett mycket hårt och i hennes ögon "onödigt"
longerings pass.

Isa och jag myser i vårsolen! behöver jag tillägga att hon var
överlycklig över att få smaka på de första små gröna stråna.

Två av tre små glada tjejer som var och hälsade på mig och Isa i lördags!

Hela gänget samlat utanför stallet. Det var tre glada tjeer som sedan
hjälpte till med att ta av saker, borsta och släppa ut Isa.

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0