Dag 25 - Meriter

Egentligen har jag väl inte så mycket meriter, mina meriter är väl till stor del att jag har jobbat med hästar i två år och på detta sättet fått kontakt med mycket olika hästar och på detta sätt lärt mig att hantera och sköta hästar som uppför sig på olika sätt.

Inom körningen har jag flertalet placeringar i Msv klass och total placeringar i regional klass (är det nuvarande nat. lätt!?!). Jag har tävlat körning med tre hästar och tagit placeringar med alla tre, Frida, Isa och Dockan det är dock bara Isa som har placeringar i Msv än så länge...

Jag har flertalet medaljer och placeringar på Fjord-SM både med Frida och Isa. Frida vann jag presicionen med 2005, då jag var trea med Isa i allrounden. Frida har även ett brons i presicionen från åstorp kommer dock inte ihåg vilket år det var.
Med Isa var jag fyra totalt i allrounden förra året, tog ett brons i både presicionen och brukskörningens SM-klasser.

Jag har även ridit ett bruksridnings SM med Isa, jag ska försöka ställa upp i DM:et i år så får vi se hur det går.

När jag red ponny tävlade jag upp till LB dressyr och LA hoppning.

Har ni några frågor och funderingar när det gäller vad jag har gjort så är det bara och fråga.



Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: nettan

hej mickaela!

hur kommer dit sig att du fastnade för fjordhästar?

2011-08-17 @ 02:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0