Well Done <3

Tänkte att ni skulle få se lite bilder på Wella igen, det var ju ett tag sedan det kom "nya" bilder på henne... Så i tisdags (förra veckan) bestämde vi oss för att ta ut Dockan och Wella på banan för att kunna ta lite rörelse bilder på dem. Det var lättare sagt än gjort för ingen av dem var direkt på sånt humör att de bjöd på sig själva. Varför är det alltid så när man har kameran med sig... Annars kan de minsann både busa och visa upp fina rörelser.

Jag hoppas även på att få lite fina foton från fam F från premieringen, jag hade ju hela tiden hästar i händerna så för mig var det kört att försöka fotgrafera! Jag får passa på att tacka Jan Matsson för att han visade Dockan på ett sånt fint sätt, snacka om att vara proffsig.




Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0