God Jul

Snart är det julafton... Jag har haft Jossan och Daniel här på uppesittar kväll de har varit en kväll full av glada skratt och några tårar... Även de på grund av skratt :)
Imorgon kommer hela min underbara familj till mig, blir första julen i salvaryd, riktigt mysigt!

Mamma skulle ut på promenad på förmiddagen så jag följer nog med på någon av hästarna. Idag blev de vila för båda två, fanns ingen tid när det skulle städas, göra skinka och få mys besök av Elin och Wilja!

Igår hade Jossan både Allman och Etna klara när jag hade rast, de fick jobba på fältet! Allman red Jossan och jag körde Etna... Äntligen, äntligen fick jag fram de jag ville, tjejen jobbade så fint, var mjuk i mun och nacke.
Jag har ju till och från ridit och kört på kimbelwick bettet de har fungerat bra men inte optimalt hon har varit lydig men ändå "stum" och plötsligt slog de mig att sådan var Frida... Så då fick hon helt enkelt prova "Fridas" bett! Ett baby pelham delat i gummi, då fick jag den häst jag ville ha jag hoppas de håller i sig nu.

Nu vill hela Team MR önska er alla en riktigt God Jul! Ta hand om varandra, njut av ledigheten och försök att inte stressa...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Dalkullorna

God Jul och Gott Nytt År önskar vi i Äppelbo! Nya framgångar 2012! Hälsa dina kompisar som ställer upp och hjälper till och en STOR julkram till vår älskade Allman!

2011-12-24 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0