Torsdag

Dagarna blir till veckor, som blir till månader och dessa blir till år... Det känns som tiden rusar iväg! Jag har haft Allman i tre månader, bott här i två och haft Etna och Fortuna i stallet i en månad... Och nu är det redan torsdag! I helgen blir de tävling för "Alle" och Jennifer, lördag KM i hoppning och Söndag KM i dressyr!
Det blir alltså en riktigt spännande helg! Synd att Etna hade juverinflammationen annars hade nog hon också fått hoppa lite...

Här hemma på gården rullar allt på som vanligt! Hästarna jobbar på. Etna levde loppan både i hagen och under ryttare idag Allman gjorde de igår... Något i fodret?!? Jag hoppas att de bara är glada ;)
Imorgon blir det en riktig hästdag innan jag sticker in till stan och jobbar kvällspass. Allman ska ut och jogga lite lätt, Etna ska få ett långpass i vagnen ut i skogen! Så blir de om man skyltar hej vilt med sin energi!!! :p
Sedan hoppas jag på att hinna skruva i lite isolatorer i stolparna också. Så jag har inga problem att fylla mina dagar... Inte alls, är det någon som är arbets-sugen eller har några timmar över går de bra att komma hit...
I helgen hoppas jag på att kunna pyssla med lösdrifts hästarna en del också.
Nu väntar kudden på mig.

Kram
Mikaela <3

P.S måste passa på att tacka för de dina kommentarerna i förra inlägget de värmer så gott... Tusen tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0