Trötter

Idag hade jag tänkt mig ett långt inlägg om hur fina "mina" hästar är just nu... Men tröttheten sätter stopp!!!

Blir bara en kort uppdatering, idag fick både Etna och Allman ett pass på banan. Alle tömkörning och Etna longering... Både gjorde mig glada och jobbade över förväntan.
När de kom in väntade saxen så nu har båda två fina manar igen ;)
Får nog gå över Isa och små trollen i helgen...

Nu ska ja sova... Jag är ledig både tors, fre nu och ska försöka lyssna på min kropp och ta det lite lugnt!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anna Rubin

Ibland behöver man bara ta det lugnt och vila sin arma kropp ;))

2011-12-08 @ 08:15:49
URL: http://annarubin.blogg.se/?tmp=27081924

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0