Vitt

Så har det då äntligen kommit lite snö... Jag älskar ju snön och vintern! Nu ska det bara frysa i marken och komma lite mer så blir de vitt och fint här ute på landet!

Idag är jag ledig och tänkte mestadels ägna mig åt inomhus aktiviteter så som städ, tvätt och hänga upp julgardiner. Morgonen har jag ägnat åt att försöka få igång min tv... Som fortfarande inte fungerar :( så nu blir de till att sätta upp en parabol antenn. Så min kväll i tv soffan blir inte av idag heller...

Hästarna ska få jobba lite på fältet i eftermiddag... Ska nog rida både Etna och Allman om det inte suger för mycket i kör"tarmen" då kanske selen åker på någon av dem.
De har fått byta hagar också, då Dockan och Etna gick fram som två bävrar på träden... Allman rör dem inte så nu är han tillbaka där han började och allt är lugnt och skönt. Känns som vi alla har landat.
Nä nu ska jag tända i pannan och sen blir det till att damma lite.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0