Hälsningar från Etna

Här kommer en liten hälsning från Etna Grönkulla, som trillade in bland mina kommentarer...


Vill bara hälsa genom matte att jag faktiskt saknar er uppe i kalla Vetlanda! Just nu gör jag ingenting mer än står still i gången och njuter när matte borstar av all päls som faller av i drivor! Magen är stor och tar emot en del, men jag är ändå snälla, gulliga Etna, som gärna lägger huvet i famnen på folk!
Jag har faktiskt fått en ny kompis i Vidja som också snart skall vara mammaledig, vi haf lite mera gemensamt nu, annars har jag ärligt talat alltid tyckt att hon varit lite tråkig!

Isas kompisar hälsar och tycker att det är toppen att hon har återfått sin arbetsglädje, Sol hoppas att få tampas med henne på hoppbanan (körbanan?) i sommar....

Kram till er båda från matte och husse samt lillmatte!! //Etna



Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

Men buuuhuuu,, vi kunde åkt tsm då ju ;) jag fick inte med mig ngn som villle köra juuhuuu :(

2011-02-26 @ 09:37:18
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Mikaela. Fin blogg. Har du lust att maila mig, (jag hittar inte din mailadress någonstans), jag har någonting till er...

Mvh Jenny

2011-02-26 @ 10:07:44
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

SV: precis, jeakla skit! haha precis :P men du vet , jag som är fattig, vill ju åt fynden och all rea ;)

2011-02-26 @ 16:50:09
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0