Dag 11 - Hästbloggar jag läser

Det är väl bara till att krypa till korset och erkänna att jag verkligen älskar hästbloggar och en del följer jag då och då medan jag har en del som jag följer nästan varje dag. Jag kommer skriva om dem kort här, tyvärr kan jag inte göra en "länk" av adressen för då syns inte adressen i inlägget... Vet inte riktigt hur jag ska komma till rätta med de där problemet.

www.josephinetjernlund.blogg.se en Vetlanda tjej som rider och skriver roliga och intressanta inlägg om hästarna i största utsträckning, har för övrigt tävlat Dockan i hoppning för ett par år sedan.
www.jnordlund.blogg.se även detta är en Vetlanda tjej som rider och tävlar. Hon skriver mycket inlägg om utrustning och skötsel.

Det är väl dessa två rena "bloggar" jag följer mest sen har jag även några "hemsidor" som jag följer.

www.gronkulla.com där får man följa familjen Holmgren och deras fjordningar. Elin deras dotter tävlar sin "egna" Sol Grökulla på LB-nivå i hoppning och vann nyss fjord-SM i samma gren. Etna som jag hade i vintras och som kommer tillbaka i höst kommer härifrån.
www.erikalickhammer.se här kan man följa en av mina allra bästa vänner och hennes fina hästar!


Etna och jag utanför stallet förra hösten.

Det var en kort beskrivning om det hästbloggar och hemsidor jag följer mest "slaviskt". Jag insåg också att igår skrev jag om helt fel saker då jag skulle skrivit om "min" utrustning och inte "hästens... Men imorgon gör vi tvärtom och skriver om "min" i "hästens" istället, hoppas ni blir nöjda med detta...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Clara

Gullig Fjordhäst! Vem är hon efter? :D:D

2011-08-03 @ 20:40:28
URL: http://allroundtempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0