Isa betäckt

Så har då äntligen Isa insett att Zamir är en snygg pojke... Igår betäcktes hon för första gången, så nu gäller det att hålla tummar och tår för att vi får en lite midsommar-fölis nästa år!
Får bli ett klinik besök någon gång runt 17 dygn tror jag, visserligen skulle vi väl kunna vänta till 40 dygn direkt eftersom det ändå blir för sent att betäcka om henne?!?! Men jag tror jag kommer vara alldeles för nyfiken för att hålla mig så länge... Vi får väl se, vad hade ni gjort kära läsare?!?!

Igår tillbringade jag mer eller mindre hela dagen i bil, Andreas och hans bror Johan hade fått för sig att de skulle cykla till Halmstad... Så jag åkte med hans föräldrar för att möta upp dem efter 17,5 mil på cykel! Det var två trötta killar som kom till oss halv fyra, sen väntade super god middag på "Timmerstugan" där Fredrik yngste brodern jobbar.

Idag blir det en tur ut i skogen med Dockan och vagnen, får se om vi får sällskap av Josefin och Diamond eller om Josefin väntar på att Isa kommer hem... ;0)

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0