Frågestund

Nu kör vi en frågestund här på bloggen... Ställ era frågor om träning, tävling, upplägg eller annat ni vil veta så ska jag försöka svara så gott jag kan!

Just nu händer inte så mycket, denna veckan blir det mest jobb för min del, igår skrittade Josefin och Isa en lång runda och idag blir de vilodag.
Imorgon ska Josefin och Isa ta med sig My och Diamond på en riktig genomkörare runt Nygård... Lördagen är ännu oviss, jag har tackat ja till jobb men hoppas jag slutar så jag hinner med Isa på kvällen. Det är ingen större skada skedd om hon vilar heller så här veckan efter tävling kan hon ta det lite lugnt men helst hade jag velat köra henne en runda.

Så kom igen nu fram med massa frågor!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0