Till Salu

Snygg och hoppglad D-ponny

Då intresset hos ryttaren har svalnat har familjen bestämt sig för att sälja Diamond. Hon är en belgisk import med okänd stam 15 år, hon är tävlad upp till LB/LB.

Snäll och lätt att hantera i stallet, kräver dock ngt rutinerad ryttare då hon kan vara busig vid ridning. Har dock ett enormt hopp och stort hjärta på hoppbanan, kan med rätt ryttare gå betydligt högre klasser.
Snäll att sko, lasta och klippa. Inga problem att rida ut i skog och mark. Hon har alla papper, licenser, mätintyg osv iordning.
Pris kan diskuteras med rätt köpare. Endast seriösa köpare gör vig besvär att ringa eller maila då vi är mycket måna om att hon hamnar på rätt ställe. Utrustning så som sadel, träns och vissa täcken medföljer.

Pris 60 000kr

Vid intresse ring eller maila på 070/22 82 0 89 [email protected]


Diamond utanför stallet februari 2011

Diamond på tävling nov 2010

Jag har aldrig tidigare haft annonser på min blogg men eftersom läsarantalet ökat den senaste tiden och familjen som äger Diamond står mig mycket nära valde jag att lägga ut annonsen här! Hoppas verkligen att någon ponnyryttare fastnar för henne då hon är en mycket härlig ponny!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: teresian

Kära Hilding vilding. Vi har importerat henne från Belgien som unghäst, roligt att se henne igen.När hon kom till sverige hoppade hon banor på 130cm sedan har hon alltid haft sina ideer om hur saker och ting skall vara.... Hoppas de hiittar ett bra hem till henne nu.

2011-03-25 @ 14:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0