Glädje

Föst vill jag börja med att tacka för alla glada och positiva kommentarer jag har fått på sista tiden, både angående Wella och nu för Isas & Jennifer framgångar i Tranås. Det värmer och skänker stor glädje att andra gläds med oss och tänker på oss.
Speciellt vämer de en dag som i fredags, jag fick inte Isa att komma loss det kändes som det var en dragkamp hela passet, jag uppe på och hon där nere var och en drog åt sitt håll. Just då kändes de som allt lika gärna kunde kvitta, efter ca en timme gick jag till stallet och hämtade gramantygeln red i en halvtimme till då med en häst som blev bättre och bättre och i slutet var riktigt fin. Men jag var ändå besvken och ledsen, mest på mig själv för att jag inte klarade ut det själv, men det känns bättre att ta stöd av gramanen än att det blir en rikitg dragkamp, sånt klarar vi oss utan.
När jag sedan kom hem fick min kära sambo lyssna på allt negativt och det tog mg nog två timmar innan jag lugnat ner mig och det blev kvällsmat! Men ibland är det skönjt och prata om allt höra på den andras åsikter och tankar. Vad skulle man vara utan sina kära medmännskor inte mycket! Alla är värdefulla på olika sätt...


Jennifer och Isa glada och nöjda efter fina resultat, Tranås 22/5-11


Wella busar...


Wella står model <3

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0