Hängigt

Just nu känns det som de är rena sjukstugan hos oss... Både jag och Josefin känner oss hängiga, trötta och frusna! Vi har inte tid med sånt här, på tisdag ska det ner mer stolpar i marken och även lösdriften ska röjas ur så småflickorna och Isa kan flytta in där.

Som om detta inte räckte har stackars Etna åkt på juverinflammation... Hon hade sinat som hon skulle men antagligen är det något bakterie som har kommit upp i juvret!
Så nu är det penecellin behandling som gäller för henne i fem dagar, så otroligt tråkigt o jobbigt nu när vi kommit igång lite smått med henne.
Josefin och Fanny får skritta henne i helgen när jag är i Globen och roar mig ;0) sen ska vi nog kunna köra på som vanligt igen.
Jobbigt när man har andras hästar och de blir sjuka!
Så idag har alla haft vilodag mer eller mindre frivilligt.

Igår fick Etna en skritt tur och Allman fick ut och trava.
Imorgon kör vi fullt "ös medvetslös" igen jag tänkte försöka hinna måla listerna i gästrummet, baka saffrans muffins, städa sovrummet och ut på tur med Dockan och Allman. Inte att förglömma en kvälls visit hos en gammal kompis också. Ska bli jätte kul och träffas igen.
Sovmorgon?!? Det vet jag knappt hur de stavas längre, de tillhör en annan tid och ett annat liv...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Susan

Sovmorgon är när du får en timmes extra sömn någon morgon någon gång :) tro mig du kommer att känna det. :)

2011-11-29 @ 07:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0