Omstrukturering

Idag har hästarna fått gå ut i sina vinterkonstallationer... Det vill säga Etna och Dockan framför stallet, Allman i sin nya hage, Isa och fölen i stora lösdriftshagen.
Mest nöjd var nog Allman som hamnade mellan alla brudar så nu är livet på topp när han har full koll på alla!

Dockan var inte alls nöjd över att hon inte har Wella hos sig! Men de kommer väl till ro, de skriker lite men annars är de lugna.

Jag har även plockat ordning i foderkammaren nu när vi har vi fått upp hyllor så då är det lättare o hålla ordning på allting! Det som fattas där inne nu är fodertavlor till alla hästarna, vilket ja hoppas att jag hinner få upp i helgen.

Jag lägger in en bild så får ni se hur de ser ut :0)
Planen idag är att Dockan och Etna ska få ett tömkörnings pass på banan. Allman ska ut och skritta...

Kram
Mikaela <3

P.S glöm nu inte bort att skriva vad ni vill läsa om... Jag har fått ett förslag eller nästan två så de kommer de inlägg om håll utkik!


Kommentarer
Postat av: matilda

kan du inte visa bilder på ditt stall? kanske en "tillbaka blick" med bilder, från när du tävlade med Isa och så? :)

2011-11-11 @ 21:17:14
URL: http://maaatildasveensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0