Söndags mys

Jag gör lite tvärtom, kör söndags mys istället för fredags mys... Då jobbade jag ju ;0)
I fredags var Josefin och Fanny ute och red en runda med mycket galopp, då vi fick order om mer galopp träning av "hopp-ryttaren" i torsdags... En träning som för övrigt gick super! Det är riktigt kul att Jennifer börjar hitta knapparna på honom.

I helgen har Allman fått två välförtjänta vilodagar! Istället har vi hunnit med mycket annat, både Dockan och Allman är klippta, Allmans andra hage är snart klar och lösdriften börjar ta form... Fullt upp och ingen vila här inte.
I lördags flyttade ju dessutom två hästar till hit, fina flickorna Etna och Fortuna. Ska bli så spännande med dessa individer. Visste ni förresten att Allman är morfar till Fortuna?!? Lite komiskt.
Etna slänger vi in i hetluften direkt :p imorgon blir det en tur med maraton vagnen. Ska försöka ta lite kort också så ni får se hur de ser ut.
Jag måste säga att jag är oerhört stolt och glad att jag får förvalta Allman, Dockan och Etna!
Stort tack till er som står bakom dessa hästar! Vi får verkligen hoppas på ett toppen år nästa år!

Nu ska jag återgå till söndags myset, skickar med en bild så ni ser hur jag har de!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0