Avslöjande

Jag tänkte att det kanske är dax att avslöja vem det är som ska flytta hem till mig...
Christina gissade helt rätt andra gången, Fortuna Grönkulla!

Det var en liten fröken som satte sig på näthinnan redan när vi var i Flyinge... Hon stack liksom ut, det var henne man såg direkt i flocken! Sen bättrade hon på sina odds när hon visade upp fina rörelser och en snabbhet utan dess like...
Hon galopperade fortare än de vuxna :0) så nu hoppas vi verkligen att hon kommer trivas hos oss och att vi kan ha mycket kul ihop!

Tusen tusen tack stuteri Grönkulla för att jag får chansen att förvalta denna lilla "gul"d-klimp!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Christina Nord

Åh så roligt!! Lilla Fortuna ser kanonfin ut och jag tror att du har en riktigt fin häst inför framtiden i henne!

Vi önska dig all lycka till med denna juvel!

Kram<3/C

2011-10-28 @ 18:27:27
URL: http://stuterirubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0