Hoppträning

Igår körde jag upp Allman till Lammåsa så Jennifer kunde hoppa honom.
Vi fick till en riktigt bra träning, vi började hoppa med en sockerbit och ett räcke, en ganska trång studs så att han kommer ihop mer i sin galopp.
Övningen gick jätte bra, särskilt i höger varv då han gärna länger iväg lite. Sedan gick vi över till och hoppa bana och Jennifer fick till riktigt bra rundor! Härligt!

På förmiddagen var Jenny H här och kikade på hus och stall.
Vi tog även lite bilder på Allman till hennes hemsida, han ska alltså betäcka på Yxnavall nästa sommar.

Fick en gissning på vilken fölunge som kommer hit och den gissningen låg på Etnas dotter Aurora... Bra gissat, men fel... Så nu tycker jag ni försöker en gång till vem tror ni det är som kommer flytta till oss?!? Den är gul... Så mycket kan jag avslöja ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag fortsätter gissa;)! Kanske Grönkullas andra stoföl, Fortuna?

2011-10-26 @ 13:42:14
URL: http://stuterirubin.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag gissar och hoppas på Tingla :) Himla gullig skrutt!

2011-10-26 @ 23:02:42
URL: http://fjordvicce.blogg.se/
Postat av: Susan c

Vill ha lite mer ledtrådar än GUL !

Sto e hingst ?

2011-10-27 @ 06:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0