Natti natti

Ja nu är det dax att sova, så jag är utvilad tills imorgon! Då väntar dressyr träning för mig och Allman, det ska bli jätte spännande.
Det var ju ett tag sedan jag tränade nu, men jag hoppas och tror att vi har utvecklats en del tillsammans... Känslan är att jag hittat knapparna på honom nu och att vi pratar lite mer samma språk.

Dock hade han behövt en omgång med klipp-maskinen igen, för att inte tala om stackars Dockan som inte är klippt alls.... Men det kanske vi hinner med på torsdag, vi får se!

Idag fick båda hästarna gå på tur ut i skogen med vagnen. Vi har iaf hittat en runda på denna sidan vägen nu... Skönt och roligt!


Kram
Mikaela


Kommentarer
Postat av: josefina

Tack så jätte mkt !! :D Var lite i chock själv ! ;)

2011-11-02 @ 11:54:05
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0