Flytten

Flytten blir av och kommer ske första oktober eller sista september dock vill jag inte avslöja så mycket mer förrän vi skrivit papper och allt är till 100% klart...
Jag kan dock avlöja att det kommer bara vara mina och fam F:s hästar där, vi har tillgång till ridbana och fina hagar!
I stallet finns även sadelkammare och foderkammare, jag kan helt enkelt inte komma på några nackdelar.
Jag bara längtar, tänka att äntligen efter att ha haft häst hos andra ända sedan jag fick häst få bestämma helt själv.
Den känslan går knappt att beskriva... Ni får tåla er lite med var stället ligger osv men kan avslöja att det är ca 8km från vetlanda.

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0