Isa halt

Nu är Isa återigen halt och detta med knappt något arbete... Josefin har ridit och kört henne lugnt och fint ute i skogen 3-4 gånger i veckan, så nu har det ju inte på några vis varit något hårt jobb!
Isa är dock lika lycklig för de, hon bryr sig inte det minsta om att det ena benet inte hänger med utan tuffar glatt på i alla fall (i hagen menar jag så klart då vi har ju inte jobbat med henne när hon har visat orenheter på sitt ben).
Jag har tyckt mig kunna se en antydan till ojämnhet när hon gått på böjt spår men sedan blir man ju "hemma-blind" och jag har nästan övertygat mig själv om att nu måste jag sluta leta fel på henne.

Men så i tisdags skulle både hon och Hannibal få sina vaccinationer så då bad jag Helene att hon skulle titta på henne på volt och även hon konstaterade att hon är oren på vänster fram. Så nu väntar ultra-ljud för att kolla dräktigheten på torsdag om två veckor och även en "check" på vänster fram, så får vi ta en diskussion om hur vi ska göra sen...

Ibland önskar man att de bara kunde säga vad de vill...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Christina

Så tråkigt Mikaela :(. Hoppas att det blir bättre så småningom och att ultraljudet går bra!

Kram/C

2011-09-26 @ 09:35:49
URL: http://www.stuterirubin.nu
Postat av: Anna Rubin

Fy va trist! Ibland önskar man verkligen att hästarna kan prata! Hoppas på ultraljudet :) Kram

2011-09-26 @ 12:50:47
URL: http://annarubin.blogg.se/?tmp=27081924
Postat av: Veronica

Åh stackars isa och dig!! Själv står min älskade guling på klinik med kolit, och vi vet inte utgången... Usch..

2011-09-26 @ 19:48:45
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0