Grabb dag

Idag har jag haft en riktig "grabb" dag... Började med Allman som fick jobba i paddocken. Longering stod på att göra listan idag, 40 min i lång och låg form! Grabben var helnöjd och jobbade lugnt och fint, trots publiken på andra sidan staketet...
Dockan som "hummar och kuttrar" för fullt och Diamod som gör utfall mot staketet, här är vi olika!!! I tycke och smak...

Prinsen fick även han jobba i paddocken, lydnad och linor på släp. Jag kan säga som så att han väcker inte lika mycket känslor hos damerna...

Igår red Nellie ut Alle tillsammans med Fanny och en kompis! Tänk vilken tur att jag har sådana underbara människor som ställer upp i vått och torrt!
Nu ska jag sova, har jobbat sen kvart över två och är riktigt slut körd!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0