Morgon stund

Morgon stund har guld i mun sägs det... Men idag var det mest jobbigt att stiga upp, en helg med jobb och farande fram och tillbaka har satt sina spår!
Nu är jag ledig en hel vecka men den kommer bara "swicha" förbi... Imon kommer "dala-gänget" och stannar till fredag, sen på eftermiddagen ger jag och Alle oss iväg till oskarshamn... Ingen som är sugen på att följa med?!? Jag behöver någon som kör en bil ner ;0)

Stallet är klart och nu väntar lite arbete här inne... I eftermiddag kommer My vi ska ta ut båda hästarna på lång rundan runt Skurebo, sedan blir det kiropraktor besök för båda två!
Dockan har nog något i sin vänster sida då hon har svårt att jobba i genom helt ärligt där. Alle känns väldigt fin men ändå skönt att kolla upp honom nu innan betäckningarna.

Nä nu väntar pannan på mig, ska sotas och sen elda! Ingen vila här...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0