Program körning

Söndags passet skulle alltså ägnas åt program körning... Jag hade bestämt mig för att köra det lätta med samlingarna!
Eftersom Mr A hade rätt mycket spring i benen i lördags tog jag ut honom redan kvart över sju, träningen började åtta, detta för att jobba vidare med att få honom loss och uppmärksam på mig!

Och vi kan väl säga som så... Jag har aldrig kört en mer lydig och loss häst! Så fin han var när Christer kom ut och det var skönt att få ett kvitto på att man kunde lösa det själv.
Körde jag så på tävling så trodde han att segrarna kunde trilla in, bra för självförtoendet! Fick också till två riktigt fina trav ökningar... Trodde han hade mycket att ge men detta... Stå päls!!! Och lyckan var total, tur öronen va där annars hade leendet gått runt.

Är verkligen så glad över denna helgen, jag har verkligen fått lära mig otroligt mycket! Så nu ser vi fram emot att tävlingarna börjar...

Kram
Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0