Tungt

Just nu blev livet väldigt mörkt igen... Återigen, när jag trodde de va bra och började bli glad och uppskatta livet! Så är det där, hånskrattet rakt upp i ansiktet.
Mikaela får inte va lycklig...
De känns nästan så...
Ett telefon samtal som gjorde så grymt ont!
Hur man nu ens kan ringa och berätta sådana jobbiga saker, kan man inte tänka till o säga de öga mot öga om man nu ska säga något?!? Fegt?!? Vill inte gnälla men va tvungen o skriva...

Nellie och Alle var ute på en riktig galopp runda innan, jag hann i alla fall borsta fölen och de njöt!!!
Pälsen faller i drivor just nu. Den röda lilla vagnen... :p ska dras av två små hästar som kommer hit nästa tisdag! Två shettisar som ska köras in...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Efwa

Vad tråkigt att det blev så här.....tungt.



Jag hoppas du ser det andra, det bra, och snart kommer över ytan.



Den röda vagnen ska du väl ha att köra någon liten med, eller? Jag menar, man har väl en vagn till att ha bakom en häst? Du har säkerhet hittat på något fyndigt.

2012-04-05 @ 19:13:23
URL: http://www.venar.se
Postat av: veronica

Kram kram

2012-04-08 @ 19:30:23
URL: http://teamdalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0