Vinter

Så blev det vinter igen, vem beställde detta?!? Vi har flera centimeter redan och det snöar fortfarande rejält ute!
Blir inte kul att släppa ut hästarna i detta imorgon...
Ge mig vår, ljumna vindar och sol! Allt blir så mycket lättare då!

Imon ska jag försöka hinna med mycket, efter att jag har jobbat till halv två!

För på söndag ska vi ju till ridhuset och "visa upp körning" och det innebär att selen och vagnen måste få sig en omgång med puts trasan. Så vi kan visa oss offentligt...
Helst ska jag beroende på underlaget hinna rida ut Alle en runda också! Så om det finns någon som inte har några planer för morgondagens eftermiddag tar jag tacksamt emot hjälp!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle faktiskt gärna komma ut och hjälpa till och se hur ni har där där ute, om jag inte hade massa inbokat jämt.

Särskilt om du ska ut och köra nån gång och behöver ha med en extra hand, vore jättekul!

2012-04-07 @ 10:30:33
URL: http://solhem.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0