Full fart

Idag är det full fart som gäller... Dockan ska vara selad och klar kvart över tre så jag hinner med henne mellan mina två jobb pass!
Hon ska få sig ett dressyr pass på banan, checka av lite mer vad hon tycker om kimbelvick bettet, kändes väldigt bra när jag körde med det ute i alla fall. Hon blev liksom mer stilla i handen.
Samtidigt som jag kör henne rider Fanny ner till sjön med Alle, fokus här ligger på trav i lugnt tempo! Mycket trav...

Sedan får Wella och Valle komma in och äta lite medan jag åker och jobba för att sedan åka hem och köra Valle på min rast... Det är nog ingen som behöver sjunga vaggvisa för mig ikväll. Imon ska jag unna mig en sovmorgon och hästarna ska ha en halvlugn dag. Tänkte ta tag i städningen av huset också så hemmet blir i lite mer uppvisnings bart skick...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0