Härlig dag

Idag har jag haft en sån där härlig dag när man hinner mycket och allt flyter på bra hela tiden... Stona har fått mera gräs att äta och verkar väldigt nöjda med detta!

Alle, Isa och Dockan har alla tre varit ute på skritt tur, pigga och glada!!!
Det blev till och med så att jag hann "mer" än det stod på att göra listan... Foderkammaren är även den städad. Fanny stannade kvar efter ridturen så vi hann med det också, fick även hjälp med staketen. Sånt är toppen och så uppskattat...

Nu ska jag sova så jag orkar vara effektiv imon med... Dels kommer det en ny häst, spännande va?!?
Har ni några idéer?!? Om vem det kan vara...
Annars blir det ved jobb resten av dagen!!! Så jag kan ha det varmt och mysigt i vinter...

Lägger ut en bild på Dockan från precisionen i Vaggeryd, visst är hon fin, svarta madam!!! ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh va spännande med ny häst!!:) en liten fråga bara, vad har du för "installation" i stallet? Alltså står Alle bredvid något av stona eller står han mer avskärmat?

2012-08-14 @ 19:03:36
URL: http://www.teamdalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0