Sista semesterdagen

Så är den då här... Sista dagen på min semester! Jag får erkänna att idag har jag lite söndags ångest. Fy, vill inte börja jobba igen, sen är det ju samtidigt skönt att komma in i rutinerna igen... Men i alla fall, sen man flyttade ut hit har man ju inga som helst problem med att sysselsätta sig! Något jag ska ta tag i igen är min löpning, va ju jätte seriös i våras men nu har jag "latat" till mig igen, inte bra!

Alle ska få sig en skritt tur igen, sen imon börjar allvaret igen, in på nätterna och riktig motion!
Valle ska få jobba med linorna på banan! Annars tänker jag nog mest lata mig idag... Det är ok va?!? När man börjar med ett 13 timmars pass imon... Frågan är ju hur jag ska ta mig upp på morgonen?!? Har ju haft sovmorgon nu i nästan två veckor ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0