Dan före dopparedagen

Idag är de dan före dan... Och jag jobbar!!! Gjorde så även igår, tror dock att jag har koll på läget, det mesta är fixat, några klappar kvar att slå in men de fixar jag ikväll.

Igår under eftermiddagen hade "Macken" anlänt till Salvaryd så nu är stallet fullt igen... Mysigt och trevligt att ha fin besök så här i två veckor från Göteborg!
Och på juldagen ska jag äntligen få rida min prins igen, behöver jag säga att jag längtar redan... Efterlängtat och underbart!

Så nu vill jag bara säga från oss alla (Allman 204, Wella, Valle, Fortuna, Jossan, Jennifer Doris och jag)... Till er alla en riktigt god jul!
Njut nu av lugn, nära, kära, god mat och våra underbara djur!
Så håller jag er uppdaterade här...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: mormor Hellsing

Önskar er alla en god fortsättning på det gamla året och ett gott nytt 2013! Tänker på er varje dag, ge den gamle mannen några extra klappar, skönt att han är på gång igen! Hälsa och tacka alla i teamet för ett oförglömligt år!!!

2012-12-26 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0