Doris

Nästa fredag ska jag hämta tillskottet till Salvaryd!
Lilla Doris en blandras valp från min Hovslagare :) ska bli så spännande och kul med en alldeles egen liten hund...

Så över julen blir de "välbefolkat" här hemma för fredagen den 21e kommer även en till häst som ska bo här över jul. När jag va yngre så hade en kompis till mig sin häst hos oss både hos morfar och hos kusinerna.
Isabel, så nu ska hon vara hemma två veckor över jul och då ska Macken hennes häst bo här! Ska bli jätte kul med sällskap av henne då hon verkligen är en av mina bästa vänner. Hoppas jag får klar tecken att börja rida så smått så vi kan ta några turer ihop...

Så en häst till och en hund, tur man inte ät någon soff-potatis!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Christina

Åh jag smälter :)! Så underbart söt <3!
Önskar vi kunde haft hund också, men allergin sätter stopp för det:(.
Kram från ett snöigt Halland<3

2012-12-06 @ 14:05:34
URL: http://stuterirubin.blogg.se
Postat av: Evamaria

Men så söt!!! Lycka till! Hund är allt nåt speciellt, de kan följa med överallt!

2012-12-09 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0