Första advent

Första advent idag, jösses vad tiden går fort! Nu börjar den mysigaste tiden på hela året och i år ska jag verkligen "unna" mig att njuta, ta det lugnt och göra sånt jag vill...
Har börjat bra, 10km promenad med mamma, tömkörnings runda med Valle och Globen på tv!!!

Måste säga att Valle har fått en guld stjärna både igår och idag! Han är väldigt lydig och har full koll på mig och vad jag vill... Upplevde i somras att han va lite "förvirrad" ibland och va mycket om sig och kring sig. Nu är han fin, mjuk och går stundtals till och med fint på tömmen! Riktigt kul att jobba med honom nu...
Stallet har jag kvar till em och Alle ska få sig en grundlig rykt och lite klippning av manen, annars ska jag bara slappa idag, jag är ju ändå ledig...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0