God fortsättning

Hoppas eran jul har varit underbar!!! Det har min... Verkligen tillbringat tid med nära och kära. Njutit av lite ledighet och mycket god mat!

På juldagen va jag uppe på Alles rygg igen, underbara känsla han var pigg, glad och hade återigen sitt underbara tryck i steget. Har även skrittat idag, samma känsla... Imon ska jag longera honom och se om jag ser ngn skillnad! Håll tummarna stenhårt...

Valle har dragit däck i snön några dagar, Jossan och hade som plan att köra honom imon... Men med den isgata som är nu är de farligt för både honom och oss. Så vi får vänta lite till... Vi skulle ha en släde ingen som har ngn passande B-ponny?!?

Lägger upp en bild på årets julklapp, snyggt va?!? :)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0