Lugn helg

I fredags hämtade jag Doris och vi har haft en lugn och skön helg hemma... Egentligen har/hade jag väl 1000 saker jag skulle/vill göra men orken och energin finns inte riktigt nu, som min kloka mamma sa: -"Det blir jul i alla fall"... Så jag tar det lite mer som de kommer i år. Får väl köpa lite julgodis osv ;0)

Allman får jag börja skritta rakt fram nu antigen under ryttare eller för vagn. Han får dock denna veckan också med promenader så kör vi igång sen när equiteraputen har sagt vad hon tycker!
Valle har gått med linorna o släpa några gånger senaste tiden, vill inte sätta för med vagnen själv ännu så säker känns han inte där... Men jag pratade med Anna när jag hämtade Doris och han får stanna här till ponny ridskolan börjar så då behöver jag ju inte stressa heller...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0