Vardag

Så var man tillbaka i vardagen med jobb igen... Klockan ringde vid sex idag bara för att jag skulle hinna mocka innan jobbet.
Jossan var nämligen så snäll så hon åkte ut och tog in dem vid tre tiden... De ville verkligen in och såg ut som tre snö monster fick jag rapport om...
Så på rasten ikväll gäller det att vara effektiv, fixa resten i stallet, elda och skotta lite snö!
Jag fick dock en halv dag "gratis" imon då jag trodde att ja återigen hade 13 timmars passet men jag började ju inte förrän kvart över två imon ;0)

Även igår hade jag hjälp av Jossan, vi fick Valle i vagn för första gången och han skötte sig strålande! Inga konstigheter alls, tänk vad bra de går (oftast) om man bara gör allt lugnt och metodiskt!
Så nu blir de tre dagars jobb för honom igen innan han får en lugn helg då jag jobbar.
Kan inte annat än älska detta väder, de bara "spritter" i hela mig o jag vill bara vara ute...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0