Lata dagar

Två lediga och lata dagar, vet inte när de hände sist...
Igår sov jag ända till klockan elva, när hände det liksom?!? Sen blev de mat och slöa framför tv:n hos pappa! Innan jag slutligen gjorde något seriöst, stallet, skrittade Alle och tömkörde Dockan får väl räknas som seriöst!
Kvällen spenderades med bra sällskap och en film.

Idag har jag dammsugit och plockat lite... Nu ligger jag i soffan! Tittade ut genom fönstret nyss och då hade små brudarna race i hagen. För de två är de verkligen fullt ös som gäller just nu. Ska försöka hinna med lite pyssel med dem ikväll.
Har inte riktigt planerat vad jag och Alle ska hitta på idag. Hade tänkt mig dressyr men de är skare på snön så de känns inte riktigt schyst... Kanske blir en tur med vagnen i den strålande solen :) vi får se... Fram till dess ska jag bara slappa...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0