Skit dag

Idag har jag verkligen haft en sån där dålig dag... Snabbt välkomnande tillbaka till verkligheten med andra ord!

Jobb i tretton timmar stod på schemat, så klart börjar dagen med fruset vatten i stallet, strulande bil med blinkande lampor överallt och då även försenad till jobbet. Väl på jobbet strular ALLT och jag blir flyttad, får ändra planer och tider och får dessutom en utskällning som inte jag förtjänade...

Suck!!!

Men men fick iaf ett sms av Jossan om att Alle varit galet pigg men skött sig utmärkt på ridturen! Då blir man iaf på betydligt bättre humör... Imorgon väntar ett pass framför vagnen, jag längtar...
Ska även försöka knåpa ihop ett inlägg om min härliga semester! Håll utkik gott folk och kommentera... Det har ni blivit lite dåliga på, skärpning... :p

Godnatt Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0