Vill ha

Just nu känner jag att det är mycket som ligger på min vill ha lista...
Allra högst på önskelistan står ju så klart en tävlingsvagn för dressyr och presicion!
Inte långt därefter ligger ju så klart fin-selar till båda hästarna och allra helst en liten lastbil med sovplats... Någon som känner att de vill sponsra lite :p
Jag kan garantera att jag bjuder på minnesrika tävlingar och fina turer i skogen... :D

På lördag åker ju jag, Jossan och Jennifer till Scandinavium! Ska bli så roligt... Då hoppas jag så klart på lite shopping på mer rimlig nivå!

• ett tävlings träns till Allman.
• tjocka "paddar" som man har under när man lindar stallbandage.

Det är de två sakerna jag vet att jag behöver! Sen kommer det säkert finnas hur mycket annat fint som helst...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela R

Test test... :p

2012-02-18 @ 14:08:06
URL: http://teammr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0