Alla inne

Just nu är alla hästarna inne dvs ingen går på lösdriften. Fortuna får ju fortfarande inte bli blöt, Diamond vill de ju helst ha inne och stackars lilla Wella kan ju inte vara ute själv ;0)
Men jag tänkte att det kan passa rätt bra, att de får vara inne nu fölen (el ska man säga 1 åringarna) så kan man pyssla med dem och lägga lite jobb på dem så får de gå ut sen när vädret är bättre igen.
Nu går Dockan, Diamond, Fortuna och Wella tillsammans ute. Alle tycker nog de är toppen de går i hagen mitt emot honom och han har full koll på alla! Så jag hoppas att det är ett bestående lugn som lagt sig över Salvaryd... Bara min hjärna kvar :/

Igår var Jossan ute på skritt tur med Allman, just nu blir det bara skritt ute är ju stenhårt i backen.
Idag blir det min tur, tror dock jag ska lägga på dressyrsadeln och jobba honom ordentligt i skritten! Ska försöka komma iväg till ridhus någon dag nu i veckan jag är ledig ända fram till helgen och har inga direkta planer... Tänker försöka ta dagarna som de kommer, har svårt att låta bli och planera! Men jag övar...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anna Rubin

Skönt för dig att vara lite "ledig" :) Kan du behöva ;) Bara få vara för en stund :) Många kramar <3 och sköt om dig nu!

2012-01-17 @ 14:00:49
URL: http://annarubin.blogg.se/?tmp=27081924

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0