Benen borta

Hur många gånger orkar en människa resa sig och kämpa vidare... 2011 var ett grymt tungt år man kan väl säga att jag förlorade de två som betydde mest i mitt liv!
Isa och Andreas, Isa finns ju kvar men vi kan inte göra de vi båda älskade mest... Tävla!!!
Innan jul kändes allt bra jag bara kämpade på utan och tänka det minsta... Men nu känns det som tankarna är tillbaka och med dem kommer massa andra jobbiga saker!

Inte nog med detta Wella hade problem i höstas och nu har vi Fortunas fläckar. Känns som man är otursförföljd eller något!
Men jag ska verkligen försöka resa mig borsta av mig och stå där starkare än någonsin!!!
Men ibland är det frestande att ge upp och för att inte göra detta, ge upp alltså måste jag verkligen börja tänka på mig själv i första hand... Jag har en förmåga att vara "snäll" och därför göra saker för andra!
Jag ska även försöka fånga dagen lite mer, göra sånt jag tycker är roligt och glädjas åt det som finns runt omkring mig...
Måste säga att utan min älskade familj och mina fina vänner vet jag inte hur jag skulle klara mig... Ni är GULD värda!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Christina

Hoppas allt ska ordna sig för dig Mikaela. Du har verkligen haft det motigt och kämpat på som bara den! Håller tummarna för dig att det ljusnar och att du hittar glädjen igen:).

Kramizar<3

2012-01-09 @ 08:42:51
URL: http://stuterirubin.blogg.se/
Postat av: Anna Rubin

Vet hur det känns när allt bara är bläää!! Men på nåt sätt lyckas man ändå resa sig.. stora styrkekramar till dig och kanske kan träffas snart igen?

2012-01-09 @ 10:29:48
URL: http://annarubin.blogg.se/?tmp=27081924

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0