Bokat

Nu har jag bokat biljett till Holland, 30 januari åker jag och stannar en vecka till den 6e... Mamma, Jossan och Fam F fixar stall, hus och hästar! Underbart med folk som ställer upp och hjälper till...
Det blir några dagar hemma hos Erika sen åker vi på tre stjärnig tävling i Österrike! Ska bli så kul. Lägger in en bild från när jag var med i Österrike förra året... :)

Sen har även jag, Jossan och Jennifer bokat biljett till scandinavium! Lördagen ska tillbringas där, på mässan och shoppa och även för att se GP hoppning och dressyr. Kul att göra något sådant tillsammans...

Sen finns en liten tanke från mitt håll att rida lätt B:1 den 3 mars med Allman... :0) vi arrangerar lokal ponny dressyr i Vetlanda och det är kanske ett bra tillfälle att fixa ett SM kval!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0