Bye bye Sweden

Sitter på flygplatsen i Växjö :0) snälla pappa körde hit mig och om en halv timme går flyget... Mot Tyskland! Och där hämtar Erika mig, så det blir nog lite tyst här på bloggen nu. Kommer jag åt internet ska jag blogga det lovar jag... Så ni får ändå lova att hålla utkik!

Idag har det varit fullt ös medvetslös från början till slut... Fixa hästar, stall, köra in ved och tänka på att allt är fixat till mina hus- och hästvakter!!! Så nu hoppas jag att det är de annars får de lösa det själva :p vilket jag vet att de gör så bra!

Jag hann i alla fall röra på både Dockan och Allman på förmiddagen. Blev tömkörning för svarta damen ute på fältet, till en början var hon inte alls säker på att hon ville jobba. Det var vilda protester över att jag ville ha henne lugn och vilande på steget. Men efter ett tag insåg hon att jag är envisare och slappnade av fint! Med henne handlar det mesta om att få henne lugn... Man får lura henne att hon faktiskt bestämmer själv så går de bra.
Alle fick ett dressyr pass även de på fältet och med tanke på hur lösgörande jag jobbade igår förväntade jag mig en mjuk och fin hingst! Vilket jag hade han var helt super att rida idag, jag njöt och han skummade och frustade nöjt!
När han är så mjuk är inget svårt... Man bara rider runt och ler... Jag försöker fokusera på delar ur LB programmet nu eftersom vi ska rida det i mars.

Nu börjar det bli dax att ställa sig i kö för att gå ombord... Lägger ut en bild på damerna i snön!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0