Härlig dag

Idag har jag varit ledig och jag har verkligen haft en underbar dag... Sitter i soffan och njuter av en totalt slutkörd kropp och massa värme ljus!
Klockan nio kom Josse hit för att vi skulle ta en tur med Alle och Dockan. Det blev en riktigt härlig tur i den underbara snön, små små vita flingor singlade ner från himlen också...
Det blev en tur med massa prat, skratt, skritt, trav, bus och härlig galopp! Tror alla fyra njöt lika mycket av turen, vi hittade en ny, längre variant av en "gammal" runda och var nog ute i en och en halv timme! Fantastiska djur som ger oss dessa upplevelser...

När vi sedan var hemma så var det åter dax för små brudarna att få en ny vaccination och båda skötte sig som vanligt galant! Fortunas fläckar fick även "godkänt" så nu ska de bara tvättas med jodopax var tredje dag för att hålla efter de så det inte får för sig att sprida sig...

Resten av dagen har bestått av mestadels vedkörning och snöskottning! Därav min härligt trötta kropp... Jag tycker om när man får jobba hårt med kroppen särskilt om man får göra det ute!
Kvällen har jag spenderat hos pappa så nu är Hollands biljetterna utskrivna :0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0