Holland <3

Nu ligger jag i sängen, konstig tid att sova på?!?
Men har man en resa i lastbil till Österrike framför sig kan det vara bra att sova några timmar... Halv nio tänkte vi försöka komma iväg. Sju får vi middagen serverad av Joris, lyx på hög nivå!

Vi var i alla fall uppe med tuppen idag och jag har hjälpt Erika och Joris när de har hoppat. Behöver jag säga att detta ökar på inspirationen för ens egna ridning!!!
Erika hoppade två av de hästarna som ska med oss... Riktig fina hästar så de ska bli kul att se dem på tävling.
Sedan bar det av till affären för att handla lite mat osv till helgen. Tyvärr gömde jag alldeles bort att ta kort men ska försöka komma ihåg ikväll... Lägger in ett från förra året när vi va på samma ställe i österrike.

Jag fick rapport från ett kallt sverige på morgonen. Hästarna hade fått frukost och var glada och nöjda... Jossan och Alle skulle ta en tur ute idag.
Nu ska jag försöka sova, skriver ngt innan vi åker!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0