Några dagar

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev vad vi pysslat med här...
I onsdags var jag och Allman ute och skrittade i en och en halv timme. Jag hade egentligen tänkt rida honom på fältet men de va alldeles för hårt, det är inte jätte lätt att hålla igång när de e sånt här väder! Men han är väldigt fin i munnen och sidorna så man ska inte heller förakta all skritt...
Torsdag och fredag vilade Allman... Dock var jag hos Jennifer och klippte Razzmin i torsdags, super snäll och duktig när vi klippte och dessutom blev hela hästen klippt och det var första gången hon blev klippt.

Idag har jag jobbat och då har Fanny varit ute en timme på Alle. Imon blir de Nellie som rider och då blir det förhoppningsvis ett dressyr pass på fältet... För idag har vi fått mycket snö så hoppas detta håller i sig ett tag nu!

På måndag ska jag ha en riktig hästdag, kanske ska försöka lura hit Jossan också ;0) tänkte att jag skulle köra ett dressyr pass med Alle. Pyssla med fölen leda dem över skakler och putsa lite...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0