Små fix

Nu har vi fått ännu en hage klar, bakom stallet. Tanken är att Allman ska få gå där om det fryser hans hage är så lerig och tråkig så om det blir lite hårt i marken får han byta... Det fattas "bara" isolatorer och tråd så finns det ännu en hage för damerna också.
Vi har även fått upp fodertavlor till alla hästarna i foderkammaren. Vi skriver med "white board" pennor på så är det lätt att ändra om man ändrar någons foderstat. Jag ska ta kort får ni se hur det ser ut :) ni har ju inte heller sett min fina julklapp även denna måste så klart fotas.
Ännu en sak som kommit upp är "familje-almenackan" där finns sex rader så där kan man skriva hur alla hästarna har jobbat och hålla koll på hur de har gått. Så det rör på sig hela tiden...

Just nu snöar det utanför mitt fönster, tråkig snö med mestadels regn i jag får faktiskt erkänna att jag längtar till våren nu... Mindre kläder, torrare, ljusare och framförallt tävlingar!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: josephine -

Kul :) Ser fram emot lite pics :D

2012-01-07 @ 14:34:43
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0